כלי השיווק הדיגיטלי הטובים ביותר לתיירות ואירוח

תוכן עניינים

התיירות התפתחה במהלך המאה האחרונה. אם תחזרו אחורה בהיסטוריה ותראו כמה רחוק הגענו, תופתעו מכמה דברים באמת השתנו במהלך השנים. בואו לא נשכח כמה השתנה גם השיווק הדיגיטלי. 

אז, השאלה האמיתית היא, איך אתה יכול לדעת מהם המלונות הטובים ביותר לבקר כשנוסעים לחופשה? ובכן, מנהלי מלונות מצליחים ישימו תשומת לב רבה לאסטרטגיות השיווק שלהם וישקיעו זמן רב בהרחבת בסיס הלקוחות שלהם. 

עם זאת, בואו לא נבזבז עוד זמן כי במאמר זה נגלה מהם כלי השיווק הדיגיטליים המובילים שתוכלו לשקול להשתמש בהם לתיירות ואירוח. 

בואו נצלול ישר פנימה!

מדוע שיווק דיגיטלי חשוב הן לתעשיית התיירות והן לתעשיית האירוח?

השיווק הדיגיטלי התפתח לנקודה שבה אתה יכול להישאר מקוון הן לתעשיית התיירות והן לתעשיית בתי החולים. יצירת קשר עם מטיילים קלה כתמיד, בין אם אתה נמצא במחשב הנייד, בטלפון או בכל מה שאתה משתמש בו לתקשורת. 

גם בשוק של היום, שיווק דיגיטלי הוא חדש יחסית עבור רוב האנשים. עם זאת, האבולוציה של השיווק הדיגיטלי הקלה על אנשים לתקשר והסירה קשיים רבים עבור מטיילים ותעשיית האירוח. תקשורת ואסטרטגיות שיווק דיגיטליות מודרניות פתרו את אחת הבעיות הנפוצות ביותר בתעשיית התיירות והאירוח. 

כעת, כלים יעשו עבורכם את רוב העבודה, יטפלו בהזמנות ויראו לכם את היעד שעליכם לעבור דרך ה-GPS. בהשוואה לשיווק מסורתי, זה יותר חסכוני ומועיל. אין צורך במודעות שלטי חוצות, מודעות מודפסות או אפילו מודעות להשכרת שטח כדי להגיע לקהל היעד שלך. גלה את הכלים הטובים ביותר עבור העסק שלך המשרת את תעשיית האירוח.

כיצד שיווק דיגיטלי יכול לעזור לענף התיירות?

בהשוואה לשיווק מסורתי, שיווק דיגיטלי מספק מידע מדויק יותר על המשתמש ומעקב אחר התנהגות עם יכולת אופטימיזציה של קמפיינים שיווקיים בזמן אמת. כתוצאה מכך, סוכנויות נסיעות וחברות אחרות יכולות להגיע לקהל עולמי ואינן מוגבלות לטווח הגעה מקומי. 

יתרה מכך, זה משהו שחברות לא צריכות להיאבק עליו עכשיו. הם יכולים להגיע למטיילים מהר יותר מאי פעם. נוסעים יכולים להישאר מחוברים לתמיכה 7/24 ותמיד לקבל הנחיות לאן עליהם ללכת. עם זאת, גם אם הם נמצאים במצב חירום, השיווק הדיגיטלי אפשר לנו להיות מחוברים יותר מאי פעם.

באילו כלים כדאי להשתמש בשיווק תיירות ותעשיית האירוח?

Wix

לא משנה באיזה תעשייה אתה מחפש לפעול, Wix היא בחירה פופולרית. לפי הסטטיסטיקה, נכון לעכשיו, יותר מ-200 מיליון משתמשים ברחבי העולם משתמשים ב-Wix על מנת לבנות את הנוכחות המקוונת שלהם. בנוסף, Wix מאפשרת לך ליצור אתר משלך ויש לה מגוון תבניות בהן תוכל להשתמש לנסיעות ותיירות. 

יש לו מגוון רחב של אפשרויות הניתנות להתאמה אישית, כך שתוכל להתאים כל מה שאתה צריך באתר שלך. ל- Wix יש את אחד מהכלים הקלים ביותר לבניית אתרים והכלים הניתנים להתאמה אישית בהשוואה לוורדפרס ובוני אתרים אחרים. אתה יכול להגדיר את האתר שלך ללא כל ידע טכני.

פירסינג עם Wix זול יחסית למתחרים. לדוגמה, עם דומיין בסיסי, תשלמו $4.50 לחודש, בעוד עם תוכנית VIP, המציעה תמיכה בעדיפות ועד 35 GB של אחסון, תשלמו $24.50 לחודש.

DashThis

DashThis הוא כלי לוח מחוונים שיווקי. על ידי חיבור הכלים מכל ערוצי השיווק שלך (למשל SEO, PPC, אימייל ומדיה חברתית), אתה יכול ליצור "מקור אמת" יחיד עבור KPIs שיווקיים. 

בשיווק נסיעות, כמו בכל ענף אחר, דיווח הוא עניין משמעותי בזמן. שימוש בלוח מחוונים KPI שיווקי המתעדכן אוטומטית יכול לחסוך זמן רב ולתת לעמיתים (או לקוחות) דרך פשוטה לבדוק את ההתקדמות באמצעות קישור שניתן לשתף בכל עת.

אתה יכול לנסות את DashThis בחינם למשך 15 ימים. תוכניות סיוע מתחילות מ-$33 לחודש (בתשלום מדי שנה) או $39 לחודש (בתשלום חודשי) עבור 3 לוחות מחוונים ומשתמשים ללא הגבלה. התמחור גדל עבור יותר לוחות מחוונים ותכונות נוספות.

סמרוש

Semrush היא בחירה פופולרית לעזור לאתרי אירוח להביא יותר תנועה אורגנית לאתר שלהם. יתר על כן, Semrush הוא כלי מצוין. המאפשר לך למצוא את הסוג הנכון של מילות מפתח שאתה צריך להשתמש בהן. רמת ההתאמה האישית גבוהה ומאפשרת לך למצוא מילות מפתח טרנדיות בכל מדינה שבה אתה מגדיר את ההגדרות. יתר על כן, זה יודיע לך עד כמה מילת המפתח תחרותית במיקום המסוים הזה.

Semrush הוא אלטרנטיבה פופולרית ל-Arefs, כלי SEO פופולרי. אך ערכת התכונות שלו מכסה יותר מקרי שימוש כמו PPC, מדיה חברתית וערוצי שיווק אחרים. 
התמחור עם Semrush הוא די יקר ויכול להגיע בין 300 ש"ח לחודש ליותר מ-1200 ש"ח לחודש. עם זאת, זהו כלי פופולרי לאתרי אירוח!

HubSpot

HubSpot מציעה פלטפורמה לשיווק, מכירות, שירות לקוחות, תיירות, אירוח ועוד. ה-CRM של HubSpot מפעיל את מאמצי השיווק שלך עם תכונות קלות לשימוש כגון צ'אט חי, תזמון פגישות ומעקב דוא"ל. תכונות מובילות אלו חשובות עבור סוכנויות נסיעות מכיוון שהן צריכות להציע תמיכה 24/7 ולהיות בקשר רציף עם הנוסעים שלהן.

עם זאת, אל נשכח ש- HubSpot היא אפשרות פופולרית עם תערובת של אפשרויות תמחור. לדוגמה, חבילת ההתחלה עולה בסביבות 150 ש"ח לחודש. והתוכנית הארגונית היא בסביבות $3200 לחודש.

Channable הוא כלי שיווקי PPC המאפשר לך לבנות תבניות פיד עם יותר מ-2,000 אתרי השוואת מחירים. פלטפורמות שותפים, שווקים ומאפשר לך ליצור מודעות באמצעות Google Ads ו-Microsoft Advertising. 

Channable היא אפשרות פופולרית עבור תעשיית הנסיעות והתיירות. מכיוון שהיא מאפשרת לך ליצור ולהפוך את מסעות הפרסום השיווקיים המקוונים שלך לאוטומטיים המחוברים ישירות לעדכון הנתונים שלך. כך תוכלו להפיק אלפי מודעות על סמך זמינות טיסות ומלון!

Iconosquare

Iconosquare הוא כלי שיווקי פופולרי המשמש לניתוח מדיה חברתית. יתר על כן, אתה יכול לקבל החלטות מונעות נתונים עבור כל הפלטפורמות החברתיות, כולל TikTok, LinkedIn, Facebook ועוד. 

לדוגמה, אם יש לך בלוג טיולים ואתה יוצר תוכן בבלוג שלך על מקומות שבהם ביקרת, Iconosquare הוא כלי שיווקי מצוין עבורך. אתה יכול להשתמש בו כדי לראות עד כמה אתה מצליח בפלטפורמות חברתיות. ולחבר את בלוג הטיולים או האתר שלך לפלטפורמה כדי לקבל החלטות מונעות נתונים. 

Kumulos היא אלטרנטיבה מצוינת עבור אלה בתעשיית הנסיעות והאירוח. לפי Kumulos, 85% מהמטיילים משתמשים במכשירים ניידים כדי להזמין טיסות או לינה. Kumulos הופך את המעורבות האישית באפליקציה לנייד לקלה למדי עבורך ועבור העסק שלך. 

Kumulos עוסק כולו בשיווק סלולרי וקידום מעורבות משתמשים באמצעות מכשירים ניידים. כך, אתה יכול להתקרב ללקוחות שלך, לא משנה היכן הם נמצאים או גרים. זה מאפשר לך ללמוד יותר על הלקוחות שלך. וכן להעמיק את האמון שלך עם הלקוחות שלך במותג שלך.

כיצד לזהות כלים שימושיים לשיווק דיגיטלי עבור תעשיית התיירות והאירוח?

האם אתה מחפש לקבל הזמנות נוספות בגוגל? או שאולי אתה לא רואה את התוצאות שאתה רוצה בהשוואה למתחרים שלך? השאלה האמיתית היא, כיצד ניתן לזהות את כלי השיווק הדיגיטליים המתאימים לתעשיית האירוח? 

אם יש לך משימה להשתמש בכלי שיווק דיגיטלי כדי לשווק את העסק או המלון. המוטל או כל דבר בתעשיית האירוח, עליך לזהות אילו כלים מתאימים לענף זה. 

על מנת לזהות אילו כלים שימושיים, עליכם להבין את המטרות השיווקיות שלכם. וכן מיהו קהל היעד שלכם. יתרה מכך, תצטרך לפתח תוכנית באילו כלי שיווק דיגיטלי אתה הולך להשתמש. כדי לעזור לך להשיג את המטרות שלך וכיצד למנף אותן. 

יתר על כן, כלי השיווק הדיגיטלי הטובים ביותר לתעשיית האירוח יכללו: 

  • שיווק תוכן 
  • שיווק במייל 
  • SEO, SEO מקומי ואפילו Google Ads
  • ביקורות באינטרנט 
  • שיווק משפיעים ושיווק ברשתות חברתיות 

לאחר שתזהה את כלי השיווק הדיגיטלי שבו תרצה להשתמש, תוכל להמשיך להשתמש בכלי זה. עם זאת, אם אתה רואה כלי שחסר אחד מהאלמנטים הללו, אנו ממליצים להימנע משימוש בו בתעשיית האירוח. 

מילת סיכום

זה הכל עבור המאמר הזה. לאחר מכן, תוכלו לשקול שימוש בכלי השיווק הדיגיטליים הללו עבור תעשיית התיירות והאירוח. השיווק הדיגיטלי התפתח לנקודה שבה אנחנו לא צריכים לדאוג אם עשינו משהו נכון או לא. אבל הוא אפשר לנו לעשות הכל באמצעות הכוח של המכשירים הניידים שלנו. 

עם זאת, בסופו של יום, זה יהיה תלוי במה אתה מתמקד ומה הדרישות העסקיות שלך. האם אתה מתמקד בהגדלת הצמיחה האורגנית שלך? משפר את דירוג ה-SEO שלך? אולי אתה מודאג יותר מיצירת מערכת יחסים עמוקה יותר עם המשתמשים שלך? או שזה מקבל החלטות מונעות נתונים באמצעות מדיה חברתית? 

שיווק דיגיטלי לתיירות

תוכן עניינים

עוד בנושא...

דילוג לתוכן