כיצד להגביר את מעורבות הלקוחות בשיווק דיגיטלי

תוכן עניינים

הגדלת היכולות הטכנולוגיות על ידי מותגים ושינויים בהרגלי הקניות לאחר מגיפה שינו את ציפיות הצרכנים מהמותגים. כיום, הלקוחות דורשים שירות בהתאמה אישית וחוויות מדהימות ובלתי נשכחות. כתוצאה מכך, מותגים צריכים לשנות את הדרך שבה הם מתחברים ללקוחות שלהם.

למרבה המזל, יש כעת יותר דרכים מתמיד עבור הלקוחות שלך להגביר את מעורבות הלקוחות. ממדיה חברתית ומיילים ועד לאתרים ואפליקציות הודעות כמו WhatsApp . ועם הקצב המוגבר של הטרנספורמציה הדיגיטלית במהלך השנים האחרונות, ברור שהאימוץ ההמוני של ערוצים דיגיטליים כאן כדי להישאר.

עבור סוכנויות דיגיטליות, זה מספק יותר הזדמנויות ללקוחות שלך למשוך תשומת לב ולהניע את מעורבות הלקוחות. אבל איך אתה יכול לעזור למקסם את המעורבות שהקמפיינים שלך יספקו ללקוחות שלך?

הנה כמה גישות שסוכנות הדיגיטל שלך יכולה לנקוט.

לספק חווית לקוח טובה יותר

אם ללקוח יש חוויה גרועה עם מותג, כמו השהייה למשך זמן רב מדי או פסק זמן עסקה מקוונת, יש סיכוי נמוך יותר שהוא יחזור. ואכן, 84% מהצרכנים אמרו ששירות לקוחות הוא אחד הגורמים המובילים שעוזרים להם לקבוע אם לקנות עם מותג.

כמעט מובן מאליו שכאשר ללקוחות יש חוויה טובה, יש סיכוי גבוה יותר שהם יבצעו רכישה. אבל זה יכול לקחת זמן. ייתכן שלקוחות יצטרכו לחוות את המותגים של הלקוח שלך כמה פעמים לפני שהם מבצעים הזמנה.

אבל כאשר ללקוחות יש חוויה נהדרת, הם זוכרים אותה. זה מעודד המלצות מפה לאוזן לעמיתיהם, מה שמוביל למכירות נוספות כתוצאה מכך.

אספקת חוויות לקוח נהדרות מתחילה במיפוי כל הדרכים שבהן הלקוחות שלך מתקשרים עם הלקוחות שלהם. זה כולל את החנות הפיזית, האתר, דפי המדיה החברתית, המיילים ומרכזי תמיכת הלקוחות שלהם. בצע ניתוח יסודי של כל אחד וראה היכן אתה יכול לשפר את החוויה.

עזור ללקוחות שלך להעניק ללקוחות חוויה עקבית וחיובית ותתוגמל באמון, בנאמנות ובמעורבות שלהם.

הפוך את החוויות לאישיות

התאמה אישית חיונית למעורבות רבה ובלתי נשכחת של לקוחות.

ואכן, התאמה אישית הפכה לאחת מאסטרטגיות מעורבות הלקוחות הפופולריות והיעילות ביותר. זה הגיוני, שכן אנשים רוצים שירותים ומוצרים המותאמים להם ולצרכים שלהם. פלטפורמות תקשורת כשירות (CPaaS) יכולות לעזור בכך. ולאפשר לך לבנות אינטראקציות מותאמות אישית עם לקוחות במידת האפשר.

התאמה אישית יכולה להיות פשוטה כמו רק לשאול איך אתה יכול לעזור להם. הצגת מודעה מבוססת מיקום או שימוש בשם הפרטי שלהם באימייל. המטרה היא ליצור חוויות מותאמות אישית שיאפשרו ללקוחות לדעת שללקוחות שלך אכפת והם מתאימים לצרכיהם.

גם היקף ההתאמה האישית הזו יכול להיות נרחב. מעבר פשוט לשימוש בשם הפרטי של לקוח לפרטים יותר ויותר ספציפיים. אם אתה משתמש ב-Infobip, למשל, נוכל לספק התאמה אישית עמוקה על ידי הישענות על ממשקי ה-API שלנו לנייד ולאינטרנט. לדוגמה, יכול לעקוב אחר התנהגות הלקוחות של הלקוח שלך לאורך המסע של הקונה, בניית תדמית של התנועות שלהם באינטרנט והאינטראקציות עם המותג של הלקוח שלך, ושימוש במידע זה כדי להגדיר פעילויות שיווק מונעות נתונים.

בנוסף לנתונים החדשים הללו, אתה יכול גם להשתמש בנתונים קיימים הזמינים בקלות במערכות של הלקוחות שלך, כולל הכלים שלהם לניהול קשרי לקוחות (CRM) או תכנון משאבים ארגוניים (ERP).

עם הנתונים האלה, תוכל, למשל, למקד לכל נמעני הדוא"ל מטריטוריה מסוימת תוך אי הכללה של אותם לקוחות בני 35 ומעלה. ולאחר מכן להתאים זאת עוד יותר על ידי מיקוד ללקוחות עם דירוג אשראי מסוים.

גישה כה מותאמת אישית יוצרת חוויה מותאמת שמגבירה באופן משמעותי את המעורבות על ידי הפיכתה לאמיתית, כנה וייחודית ללקוחות הלקוח שלך.

הצע תוכן מועיל ורלוונטי

אנשים לא קונים מוצרים, הם קונים פתרונות. אלא אם כן המוצרים של הלקוחות שלך ידועים היטב, ייתכן שהלקוחות שלהם לא יחפשו את המוצרים הספציפיים שלהם. סביר יותר שהם יחפשו תשובות לשאלות או אתגרים נפוצים. 

מתן תוכן מועיל ואותנטי שיענה על שאלותיהם ימצב את הלקוחות שלך כמומחים ויטפח קשרים בריאים וארוכי טווח עם הלקוחות שלהם.

צור סרטונים, בלוגים ופוסטים חברתיים שמשתפים מידע שלקוחות ימצאו בהם ערך. ולאחר מכן הפיצו את התוכן הזה בין הערוצים כדי להגיע לאנשים בזמן הנכון.

מתן תוכן רלוונטי גם ישאיר את הלקוחות שלך ברא., אך הקפד לבדוק את ביצועי התוכן באופן קבוע כדי להעריך את מעורבות הלקוחות ולשנות במידת הצורך.

להגביר את מעורבות הלקוחות בשיווק דיגיטלי

כשהיא מבוצעת היטב, אסטרטגיית מעורבות לקוח חזקה מטפחת נאמנות לקוחות וצמיחת מכירות. יתרה מכך, פלטפורמת מעורבות לקוחות טובה מאפשרת לך לארגן ולהפוך את האסטרטגיה שלך לאוטומטית. כדי למקסם כל נקודת מגע לאורך מסע הפרסום שלך.

עם הכלים והטכנולוגיה הנכונים, אתה יכול ליצור חוויה חלקה בין הערוצים עבור לקוחות הלקוחות שלך ולשרת את הצרכים של צוותי המכירות שלהם. על ידי ניהול זרימות עבודה והפחתת משימות שחוזרות על עצמן.

פתרון מעורבות הלקוחות הרב-ערוצים שלנו, Moments , הוא כלי חיוני עבור סוכנויות דיגיטליות מודרניות. הוא מציע פתרון מוביל בכיתה למעורבות לקוחות עבורך, עבור הלקוחות שלך והעסק שלך. צור קשרים ייחודיים. התאם את המסרים שלך והכר את הלקוחות של הלקוחות שלך לעומק יותר מאי פעם.

מעורבות לקוחות

תוכן עניינים

עוד בנושא...

דילוג לתוכן