אסטרטגיות שיווק עבור חברות יופי וקוסמטיקה

תוכן עניינים

תעשיית היופי והקוסמטיקה העולמית גדלה מאוד במהלך השנים, וכך גם הפוטנציאל השיווקי שלה. מוערך בתעשייה מרשימה של 532 מיליארד דולר ב-2019, זה יכול להיראות מפחיד להכניס רגל לדלת של שוק רווי כזה עבור מותגים רבים קרובים ופחות מבוססים. עם זאת, בכל הנוגע לאסטרטגיות שיווק של מותגי יופי וקוסמטיקה, אין מגבלות. יש כל כך הרבה פוטנציאל צמיחה בתעשיית היופי.

לפני המגיפה, חנויות קוסמטיקה כמו Sephora או שלטו במכירות היופי. כאשר 85% ממוצרי היופי נרכשו באופן אישי.

למרבה המזל, עם שינוי בהרגלי הקניות של הצרכנים, במיוחד המעבר לקניות מקוונות והצמיחה של עסקי מסחר אלקטרוני מאז תחילת המגיפה, למותגים חדשים וקטנים יותר הייתה הזדמנות להצמיח את העסקים שלהם ולהתחרות במותגים מבוססים יותר באמצעות שיווק דיגיטלי.

מותגי קוסמטיקה ויופי ממלאים תפקיד מרכזי בתעשיית המסחר האלקטרוני. וקיימות שיטות יופי ובריאות רבות במגזר המסחר האלקטרוני .

נכון לשנת 2021, 87% מרוכשי היופי מוציאים את אותו הדבר. או אפילו יותר באינטרנט ממה שהם ביצעו באופן אישי לפני נגיף הקורונה. ו-57% מהצרכנים טוענים שיותר מ-1 מכל 4 מרכישות מוצרי היופי שלהם בשנת 2020 נעשו עם מותגים שהם מעולם לא קנו מקודם.

5 אסטרטגיות שיווק מובילות למותגי יופי וקוסמטיקה

תעשיית הפרסום מבינה את חשיבות השיווק בתעשיית היופי. בבלוג זה, הבאנו רשימה של 5 אסטרטגיות שיווק עבור מותג היופי והקוסמטיקה שלך.

1. בנה קהילה

למרבה המזל, תעשיית היופי היא די גדולה. מה שאומר שיש גורם דמוגרפי עצום שמתעניין בשוק הזה. עם זאת, זה גם אומר שיש הרבה מתחרים. ומותגים צריכים לעבוד קשה פי שניים כדי להבדיל את עצמם מכל האחרים.

בניית קהילה על פני הערוצים השונים שלך היא שבסופו של דבר תצמיח את המותג שלך ותגביר את נאמנות הלקוחות. ניתן לעשות זאת במגוון דרכים, כגון:

  • ערכו מפגשי שאלות ותשובות תכופות בין אם על סיפורי אינסטגרם או בהערות של פוסט, כדי להפוך את המותג שלך למדריך יופי מועיל לצרכנים. למרות שזה נעשה לעתים קרובות באמצעות מדיה חברתית, דוגמה נוספת תהיה קהילת ה- Beauty Insider של Sephora באתר האינטרנט שלה. אנשי היופי של Sephora הם עובדים אמיתיים, בזמן אמת, הזמינים לשוחח ולעזור לכל לקוח לקנות דרך אתר המסחר האלקטרוני שלהם.
  • צור תוכן מהנה ומרתק עבור המדיה החברתית שלך. במקום להציג ולקדם כל הזמן את המוצרים שלך עם גרפיקה ותמונות, שקול לשלב את המוצרים שלך בתוכן יותר הקשור לסגנון חיים. זה כולל הצגת המוצר/ים בשימוש נכון באמצעות שגרת טיפוח או איפור, או אפילו הדרכה כיצד ליצור או לעשות משהו ייחודי עם המוצר שלך. מכיוון שאינסטגרם מרוכזת סביב תוכן יפה ואסתטי, חברות יופי נוטות לקיים קהילה גדולה בפלטפורמה זו. עכשיו רק תוודא שהתוכן שלך גם משעשע.
  • המרץ את הלקוחות החד-פעמיים שלך להפוך ללקוחות חוזרים. ישנן צורות רבות ושונות לתמרץ לקוחות, אך שתי טקטיקות נפוצות כוללות: הצעת הנחה או מדגם ללקוחות שנרשמים לניוזלטר שלך, שם תוכל לחזק עוד יותר את הקשר שלך עם הצרכנים. שיווק בדוא"ל חיוני לכך, וכמה מהכלים האהובים על Bold x Collective הם Klaviyo ו-Privy. בנוסף לשיווק בדוא"ל, יצירת מערכת נקודות שמתגמלת לקוחות על הרכישות שלהם עם מוצר בחינם לאחר שהגיע למספר מסוים של נקודות היא גם תמריץ נפלא

2. צור חוויית ריבוי ערוצים זורמת

מותגי יופי מצליחים פעילים בערוצי הפצה רבים, כולל אך לא רק:

  • אתר מסחר אלקטרוני
  • בלוגים
  • ניוזלטרים באימייל
  • פלטפורמות מדיה חברתית, כגון TikTok, Instagram, Facebook, YouTube, Pinterest
  • מבצעים ופרסומות בתשלום

מבלי להשתמש בצורות שונות של שיווק דיגיטלי וקידום צולב, זה יכול להיות קשה להגדיל את המודעות למותג ולהניע תנועה. כמו שנאמר, אל תשים את כל הביצים שלך בסל אחד. היה פעיל במספר פלטפורמות. שלב את כל ערוצי השיווק שלך כדי להפוך את זה לחוויה חסרת מאמץ עבור הצרכנים.

כל אתר חברה צריך לכלול אפשרות להירשם לניוזלטר של החברה. והניוזלטרים שלך צריכים לכלול כפתורים להפנות מנויים לערוצים האחרים שלך.

אתר החברה שלך צריך לכלול גם את הבלוגים שלך בכותרת שלך ולהיות מסוגל להפנות את התנועה לאתר לכל פלטפורמות המדיה החברתית של המותגים שלך.

כמו כן, כל פלטפורמת מדיה חברתית שיש למותג שלך צריכה להפנות תנועה חזרה לאתר שלך על ידי הכללת הקישור בכל ביוגרפיה. בעיקרו של דבר, כל ערוץ צריך להיות מחובר ויכול להפנות לקוחות לערוצים האחרים שלך בקלות.

3. תוכן וסקירות שנוצרו על ידי משתמשים

ללא קשר לגודל ולפופולריות של המותג שלך, שיווק מפה לאוזן תמיד יישאר אחת השיטות החשובות ביותר להגברת המודעות למותג ולהוביל למכירות. למרבה המזל, זה גם בחינם.
כל סרטונים, תמונות, ביקורות וכו' על המוצרים שלך שנוצרו על ידי לקוחות יכולים להיות שותפים מחדש בפלטפורמות החברתיות שלך ולהציג אותם באתר שלך.

תוכן שהוא 100% אותנטי ולא תוכן שנעשה על ידי המותג שלך הוא שיטה משפיעה לבניית אמון בקרב לקוחות. מכיוון שהם יודעים שתוכן שנוצר על ידי משתמשים הוא אמיתי, לא טקטיקת מכירה.

4. שתפו פעולה עם משפיעני ביוטי

שיווק המשפיענים גדל מחודש לחודש ואת הצלחתו ניתן לייחס במידה רבה לתעשיית היופי והקוסמטיקה.

למשפיעני יופי יש השפעה עצומה על מה שאופנתי. ועל החלטות הרכישה שצרכנים מקבלים. ואחת מאסטרטגיות השיווק הטובות ביותר עבור מותגי יופי היא שהמשפיענים הנכונים מייצגים אותם לדבר ישירות עם הלקוחות שלהם.

שיתוף פעולה עם משפיענים שמתחברים למותג שלך ומהווים חלק מהדמוגרפיה שלך יעזור לך להגביר את המודעות למותג ולהגיע ספציפית לקהלים שיש להם סיכוי גבוה יותר לרכוש ולהתעניין במותג שלך.

ישנה גם תפיסה שגויה נפוצה שלפיה אסטרטגיית שיווק אפקטיבית של משפיענים אינה ניתנת להשגה עבור עסקים קטנים יותר מכיוון שהם לא יכולים להרשות לעצמם שיתוף פעולה עם השמות הגדולים ביותר בעולם המשפיענים. אבל זה לא בהכרח המקרה.

מיקרו-משפיענים, שהם משפיענים שיש להם פחות מ-50,000 עוקבים, הם זולים באופן דרסטי לשיתוף פעולה איתם. (רבים אפילו מקבלים שותפות בחינם כל עוד הם מסופקים עם המוצרים). והראו שלעתים קרובות יש להם החזר ROI גבוה בגלל שלהם להתמקד בנישה ספציפית. כמו ומעורבות הקהילה שלהם.

גיוון והכלה הם גם גורמים חשובים מאוד שיש לקחת בחשבון בעת ​​בחירת דגמים ומשפיענים לייצג את המותג שלך. במיוחד בתעשיית היופי.

קיום קבוצה מגוונת מרקע אתני שונה. צורות גוף ואפילו זהויות מגדריות יכולה להיות דרך מצוינת להפגין את ההכללה של המותג שלך.

דוגמה מצוינת למותג המתמקד בגיוון וצומח בהתמדה בהצלחה היא Fenty Beauty. אשר מתמקדת רבות בהכללת אנשים מכל התרבויות והמראה. מה שמדהים לראות ולחוות, מנקודת מבט צרכנית.


5. מבצעים ומתנות באינסטגרם

לפעמים, זה יכול להיות קשה לגרום לצרכנים להתחייב לרכוש מוצר מהמותג שלך. במיוחד בפעם הראשונה בשוק רווי שכזה.

עם זאת, מתן הנחות קידום מכירות מיוחדות מדי פעם, מאפשרות לאותם צרכנים שהיו על הגדר לפני שקיבלו מוטיבציה נוספת לרכוש את מה שקודם לכן עיניהם.

מתנות הן גם דרך מצוינת להגביר את החשיפה והמעורבות על ידי הגדרת כללים ספציפיים להתאמה. לדוגמה, כדי להיחשב לזוכה, צרכן פשוט אוהב את הפוסט. עקב אחר המותג. תייג חבר בתגובות, ופרסם את המתנה בסטורי שלו באינסטגרם.

כל הדרישות הללו פועלות להגברת המעורבות של המותג שלך. מה שיתגמל את המותג שלך על ידי חיזוק על ידי אלגוריתם אינסטגרם. ופועלות להגברת המודעות למותג על ידי הבאת צופים חדשים לפרופיל המותג שלך.

אחרי הכל, המטרה הסופית היא לבנות קהילה!

אסטרטגיות שיווק

תוכן עניינים

עוד בנושא...

דילוג לתוכן