הכל על אסטרטגיות שיווק וידאו עבור תעשיית הנסיעות

תוכן עניינים

מטיילים צופים בסרטונים לפני שהם מבקרים במקום חדש יותר מתמיד, מה שמגדיל את החשיבות של אסטרטגיות שיווק וידאו עבור מותגי נסיעות. 

לפי Think with Google , הצפיות בסרטונים הקשורים לנסיעות עלו ב-41% באוגוסט וספטמבר 2018 בהשוואה לשנת 2017. בכל הענפים, אנו יודעים שווידאו הוא אחד מסוגי התוכן המבוקשים ביותר. מה שהופך את יוטיוב למנוע החיפוש השני בגודלו, לפי אלכסה. אז, יהיה זה הוגן לומר שהמספרים גבוהים בהרבה כעת. 

טיול הוא לא רק עניין של תכנון אלא גם רגשות, יחסים ותשוקה. שיווק סרטוני טיולים מעורר את הגורמים הללו ומניע אנשים להרגיש הרפתקאות, טבע ותרבויות שונות. 

אסטרטגיות שיווק וידאו עבור מותגי טיולים

אסטרטגיות שיווק וידאו למותגי תיירות מספקות גישה לקהלים עצומים. 

כמה אסטרטגיות בסיסיות לשיפור סרטוני שיווק של מותגי נסיעות

1. לבדר את הקהל בסרטונים שלך 

הטון של הסרטונים שלך יכול לשנות את כל המשמעות של התוכן. סרטוני שיווק נסיעות משעשעים צריכים לכלול תכונות מפתיעות ומעניינות. הם לא צריכים להיות מצחיקים, אבל כמה נגיעות כדי לתפוס את העיניים. 

אתה יכול להשתמש יפהפיות טבעיות, פסטיבלי תרבות, פעילויות ספורט והזדמנויות אמנותיות. תן לאנשים לדעת מה הם ירגישו ביעד זה במקום להתמקד במידע בלבד. 

2. נסה שיווק משפיענים

למשפיעני מדיה חברתית יש משקל משמעותי בשיווק סרטוני טיולים עם מסת קהל גדולה. אתה יכול לשתף פעולה עם משפיענים מפורסמים כמו גם משפיענים מקומיים בסרטוני השיווק שלהם. 

שיתוף הפעולה עם משפיענים עשוי להשתנות: 

  • אתה יכול לעודד אותם לשתף את התוכן הממותג שלך,
  • הם יכולים לייצר תוכן על הנסיעות שלהם: איך הם מרגישים, מה הם חווים, איפה הם הכי מתרגשים ומאילו תכונות הם מתרשמים יותר.

שיווק משפיענים מחזק את הקשר של מותג הטיולים עם הקהלים ומעורר סקרנות לגבי המותג. 

3. צור אוסף מטיילים

שיווק וידאו הוא ערוץ רב עוצמה עבור אנשים לשתף את החוויות האישיות שלהם. אתה יכול ליצור תוכן וידאו מגנטי בעזרת סרטונים, תמונות והתרשמות של מטיילים. הם גם ישמחו לחלוק את הסיפורים שלהם עם קהל גדול יותר מהמעגל האישי שלהם.  

כמותג טיולים, אתה יכול להתחיל מסע פרסום במדיה חברתית כדי להזמין אנשים לשתף את הסרטונים החיים שלהם, סיפורי אינסטגרם, סרטוני TikTok ופוסטים עם האשטאגים של המותג שלך. 

4. תכנים ספציפיים לקבוצות מטיילים מסוימות

סרטון טוב בשבילי אולי לא כל כך טוב בשבילך. העריכו וקבלו את הגיוון בקהל שלכם. (או התייחסו לפרסונה אחת בלבד).  

קבוצות שונות דורשות מאפיינים מוזרים שונים מטיול. הציפיות שלהם אינן שכיחות, וסדרי העדיפויות שלהם משתנים. לפיכך, סרטוני שיווק נסיעות המכוונים לקטגוריות מסוימות של לקוחות נסיעות חיוניים עבור מותגי נסיעות. לדוגמה, סרטון המכוון למשפחות עם ילדים לא ימשוך תרמילאים בודדים. תוכן מותאם אישית בסרטוני שיווק לנסיעות תופס קהלים. 

5. מצא כתובות מפתח קליטות 

הם עשויים להיות האשטאג, סלוגן או סתם ביטוי שחוזר עליו בסרטוני השיווק של הנסיעות של מותגי הנסיעות. אז תיצור חוויה ממותגת עם סרטונים שונים. לאחר מכן, כשאנשים יראו את מילות המפתח האלה, הם יידעו שזה הסרטון שלך. 

שתף את סרטוני הטיולים שלך עם מילות המפתח שלך, ואז המטיילים יתעודדו להשתמש בהם. 

6. תהנה מהכוח של סיפור סיפורים

Storytelling הוא הכוכב העולה של עולם השיווק, והוא פשוט ממשיך לזרוח. טיולים הם פעילות סנסציונית. אנשים בדרך כלל בוחרים מבחינה רגשית לאן לנסוע ואיך לנסוע. מסיבה זו, חייבים להיות נרטיבים אותנטיים בסרטונים על היעד, מותג הנסיעות או מאפיינים ספציפיים של המותג. 

סיפור סיפורים הוא הדרך המרשימה והבולטת ביותר ליצור סרטון. הסיפורים האותנטיים הללו מושכים מטיילים ומעוררים תשומת לב למותג וליעד.

7. הגבר את המודעות החברתית 

בעיות חברתיות משמעותיות עבור חלק מהמטיילים. הם רוצים ללמוד על הרקע ההיסטורי של המקום שבו הם יסעו. לכן, אם יש בעיות חברתיות בולטות לגבי יעד זה, סרטוני שיווק נסיעות צריכים לגעת בהם. 

זה יגביר את המודעות של הלקוחות למצב החברתי של היעד ויכניס את הנושא הזה לסדר היום של המטיילים. יתר על כן, אסטרטגיה זו תראה את הרגישות שלך לנושאים חברתיים. בעולם שבו הצרכנים מצפים ממותגים להיות מעורבים בפעולות חברתיות, זו הזדמנות מצוינת עבור העסק שלך בנוסף להיותה אחריות.   

8. למד אנשים עם סרטוני הטיולים שלך 

מימוש המומחיות של מותג הנסיעות מרשים את הלקוחות. סרטוני הטיולים המועילים לשיווק תוכן על המיקום, המסלולים, התחבורה ומידע תרבותי חיוני מנחים את המטיילים בתוכניות העתידיות שלהם. 

סוג זה של סרטון שיווקי גם בונה אמון בין הקהל שלך למותג שלך. הלקוחות יהיו ברורים וירגישו בטוחים לנסוע איתך לאחר צפייה בסרטונים המתוחכמים שלך. 

9. השתמש בפרספקטיבה בקנה מידה מלא 

הצגת טעימה מהמיקום ואיזה פעילויות הם עשויים להשיג שם עשויה לעזור ללקוחות לדמיין מה הם יחוו כאשר הם נוסעים למיקום זה. הדבר מעורר עניין בעצם אופי המיקום, לרבות מסעדות, מוזיאונים, רחובות ויופי טבעי. כך שהנוסעים הפוטנציאליים יכולים לחוות את ההילה של המיקום מראש. 

כדי לתפוס את התחושה הזו, סרטונים ב-360 מעלות וצילומי מזל"טים מציגים את כל הנוף של יעד מסוים עבור הלקוחות. סרטונים שצולמו עם מל"טים מטלטלים את עולם סרטוני התיירות בימינו. כמו כן, עיין במאמר יישומי מציאות מדומה באסטרטגיית שיווק תיירות לקריאה נוספת.

10. מצא את התזמון המושלם

שיתוף תוכן הווידאו שלך בפריים טיים חשוב למותגי נסיעות להגיע ללקוחות. עונות הנסיעות נמשכות כל השנה, אך עליך לקדם תקופות מסוימות מוקדם יותר. אתה צריך לשחרר כמה סרטונים בזמן הנכון. 

חופשת הקיץ, עונת הסקי, תאריכי הפסטיבל ותוכניות כאלה מחייבות נסיעה בפרק זמן מוגבל. תקופות אלו משתנות עבור הלקוחות והמיקומים. לפיכך, יש צורך לברר את התזמון המדויק עבור הלקוחות שלך לפני שחרור תוכן וידאו הנסיעות שלך.

11. הנגש נסיעות

רוב האנשים רוצים לטייל בעולם, אבל הם עשויים לראות את הרעיון הזה כחלום בלתי ניתן להשגה. תוכן סרטוני טיולים המדגיש את המטיילים שהשיגו את החלום הזה גורם ללקוחות להתייחס לאנשים האלה. 

מראה כיצד טיולים עשויים להיות נגישים עבור כולם ומציע דרכים להגיע לחלום זה מניע לקוחות ותומך בקשר שלהם עם מותג הנסיעות.

12. שתפו עדויות אותנטיות

חוויות של נוסעים קודמים משפיעות על לקוחות היעד. ראיונות קצרים עם מטיילים אלה, שמיעת הרפתקאותיהם האישיות, ציון לשבחים על מותג הטיולים והרגשת חיבור רגשי איתם מרתקים את הלקוחות. 

בנוסף, אם הנוסע הזה הוא מישהו שלקוחות היעד שלך מזדהים איתו, תיצור קשר יעיל יותר בין המותג שלך ללקוחות.

אסטרטגיות שיווק וידאו מבוססות למותגי נסיעות מגבירות את הנראות של המותגים ויוצרות קשר רגשי אותנטי עם הלקוחות. אם עדיין יש לך ספקות לגבי איך ליצור את תוכן הווידאו הטוב ביותר עבור תוכנית השיווק של חברת הנסיעות שלך, סוכנויות שיווק הנסיעות והתיירות יכולות לעזור.

אסטרטגיות שיווק וידאו

תוכן עניינים

עוד בנושא...

דילוג לתוכן